מאגרי מידע

כיצד לתקן שגיאת "ריבוי הפניות" / "This webpage has a redirect loop"?


שגיאה זו מתרחשת בדרך כלל עקב בעיה של ניתוב מחדש המוגדר בצורה שגויה.
לוורדפרס ישנו מבנה כתובת אתר ידידותית המותאמת ל-SEO. תכונה זאת משתמשת בפונקציית הפניה מחדש.
מספר תוספים פופולריים אחרים של וורדפרס עושים אף הם שימוש בפונקציונליות של הפניה מחדש. בשל הגדרות שגויות באחד או יותר מהתוספים המפעילים כלי ניתוב מחדש, האתר שלך עלול בסופו של דבר להפנות משתמשים לכתובת אתר שמנתבת אותם חזרה לכתובת המפנה חזרה בצורת לולאה. במקרה זה, הדפדפן של המשתמש נלכד בין שני דפים שגורמים להפניה הלוך וחזור עד להצגת שגיאת The page isn’t redirecting properly או: This webpage had a redirect loop או: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS


כיצד לתקן שגיאה של ריבוי הפניות?


מעוניין שנחסוך עבורך זמן יקר
ונפתור עבורך את התקלה בצורה מקצועית?
קוד קופון הטבה בסך: 50 ש"ח FIX50

שגיאת התצורה הנפוצה ביותר היא כאשר מנהל האתר הגדיר כתובת אתר (site address) או כתובת וורדפרס (wordpress address) בצורה שגויה. לדוגמה: נניח שכתובת האתר היא http://your-domain.com וב- הגדרות >> כללי מוגדר: http://www.your-domain.com .
רוב חברות האיחסון מאפשרות לך לבחור אם ברצונך להוסיף קידומת www לשם התחום שלך או ללא. לכן, אם בחרת להוסיף www לכתובת האתר שלך, אך הגדרת את הדומיין בממשק הוורדפרס ללא www או הפוך, תגרום לשגיאה. כדי לתקן זאת, עליך לשנות את כתובת הוורדפרס ואת כתובת האתר שלך. עבור אל הגדרות >> כללי ושנה את וורדפרס ואת כתובת האתר שלך. אם כתובת האתר עם קידומת www שנה אותה לכתובת ללא www ואם יש לך כתובת אתר ללא www הוסף לה www.
חשוב: וודא שאינך משאיר קו נטוי נגרר בסוף כתובת האתר שלך, כגון:
/http://your-domain.com


שינוי כתובת אתר (URL) ללא גישה לאזור מנהל


במקרה שאין לך גישה לאזור ניהול וורדפרס, עדיין תוכל לעדכן הגדרות אלה על ידי הגדרתן בקובץ wp-config.php.
כל שעליך לעשות הוא להתחבר לאתר שלך באמצעות FTP. לאחר שתתחבר לאתר שלך, תמצא את הקובץ wp-config.php בספריית הבסיס של האתר שלך. הורד וערוך את הקובץ באמצעות עורך טקסט פשוט (notepad). כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתי שורות לקובץ ולא לשכוח להחליף את your-domain.com בשם הדומיין שלך.

1 define('WP_HOME','http://your-domain.com');
2 define('WP_SITEURL','http://your-domain.com');
שמור את הקובץ והעלה אותו בחזרה לשרת האינטרנט שלך. כעת נסה לגשת לאתר הוורדפרס שלך. אם עדיין אינך מצליח לגשת לאתר שלך, נסה להוסיף את הדומיין שלך עם קידומת www.


תיקון בעיות אחרות להפניה מחדש


אם השלב הקודם לא פתר את הבעיה, סביר להניח שיש בעיית בתוסף באתר שלך.
כפי שהזכרנו קודם לכן, מספר תוספים של wordpress משתמשים בטכניקות ניתוב מחדש למגוון דברים שונים.
ראשית יש להבין איזה תוסף הוא הגורם לבעיה. האם הפעלת לאחרונה תוסף חדש ממש לפני שהתרחשה שגיאה זו? האם עדכנת את יישומי הפלאגין ממש לפני שהתרחשה שגיאה זו? אם התשובה לכל השאלות הנ"ל היא כן, אז זה מצמצם את הבעיה לתוסף הספציפי שהותקן או לזה שעודכן. עליך לבטל את התוסף על ידי מחיקת התיקייה של התוסף מתיקית wp-content/plugins.
אם אינך יודע איזה תוסף גורם לבעיה, תצטרך לבצע ניסוי וטעייה. הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא על ידי ביטול כל התוספים. לאחר ביטול כל התוספים באתר שלך, עליך להשתמש ב-FTP כדי להוריד את קובץ ה-htaccess. לגיבוי. תוכל למצוא את הקובץ בספריית השורש של האתר שלך. לאחר שהורדת את הקובץ, מחק אותו מהשרת שלך. עכשיו נסה לגשת לאתר שלך. תהליך זה יאפשר לשרת שלך ליצור מחדש קובץ htaccess. חדש. מאחר שאין תוספים שהופעלו, סביר להניח שהוא יתקן את הבעיה. אם השגיאה נעלמה, אזי בוודאות שזה היה תוסף שגרם לשגיאה. השלב הבא הוא לגלות איזה תוסף הוא הגורם. לשם כך, עליך להוריד ולהתקין עותקים חדשים של כל התוספים שלך. הפעל יישומי פלאגין אחד בכל פעם ולאחר הפעלת כל תוסף, נסה לדפדף במספר דפים באתר שלך באמצעות דפדפן אחר כמשתמש לא מחובר. סביר להניח שתמצא את התוסף שגרם לבעיה ותוכל להשביתו.




נכתב ע"י: LiveDns Ltd - אחסון אתרים  אחסון אתרים | תאריך: 6/13/2019
צפיות: 2773

חזרה לדף קודם