הסימפטומים של בעיה זו הם שכאשר משתמש מנסה להתחבר לממשק הניהול של וורדפרס והמשתמש מנותב מחדש על-ידי וורדפרס חזרה לדף ההתחברות.
במרבית המקרים השגיאה מתרחשת כיוון שהערכים ל-site url ו-home url בטבלת options שגויים. סיבה נוספת לבעיה היא הגדרה שגוייה של קישורים קבועים או הפניות בקובץ htaccess.
כיצד לתקן את בעיית הרענון החוזר בדף ההתחברות בוורדפרס
מומלץ! בצע גיבוי לוורדפרס שלך לפני ביצוע שינויים בקוד או במסד הנתונים.
מעוניין שנחסוך עבורך זמן יקר
ונפתור עבורך את התקלה בצורה מקצועית?
קוד קופון הטבה בסך: 50 ש"ח FIX50
נקה עוגיות כדי לפתור בעיות התחברות
וורדפרס משתמש בקובצי Cookie לאימות התחברות. נקה את קובצי ה-Cookie ואת קובצי המטמון של הדפדפן (cache). כמו כן, וודא שהדפדפן שלך מאפשר קובצי cookie. לאחר מכן, הפעל מחדש את הדפדפן ונסה להתחבר בשנית. בעיה זו אמורה להיפתר. תוכל לבצע בדיקה גם באמצעות דפדפן אחר.
בטל את כל התוספים
לפעמים תוספים של וורדפרס יכולים לגרום לבעיה זו במיוחד אם יש התנגשות בין שני תוספים. כדי להשבית את כל תוספי הוורדפרס שלך, התחבר אל ממשק הוורדפרס שלך באמצעות FTP client ובצע שינוי שם לתיקית wp-content/plugins/ ל: plugins_backup.
פעולה זו תבטל את כל תוספי וורדפרס המותקנים באתר שלך. לאחר שתשבית את כל התוספים, נסה להיכנס לאתר וורדפרס שלך. אם תצליח, פירוש הדבר שאחד התוספים שלך גרם לבעיה.
חזור לערכת הנושא של ברירת המחדל
ערכות נושא של וורדפרס יכולות גם לגרום להתנגשויות לאחר שדרוג לגירסה חדשה יותר של וורדפרס או שקיימת בעיה בערכת הנושא עצמה. כדי לברר אם הבעיה נגרמת על ידי ערכת הנושא שלך, עליך לבטל את ההפעלה של ערכת הנושא. התהליך דומה לנטרול התוספים.
התחבר לאתר שלך באמצעות FTP client, עבור אל /wp-content/theme/directory ושנה את שם ספריית ערכות הנושא הנוכחית שלך לכל שם אחר. וורדפרס יחפש את ערכת הנושא הנוכחית שלך ויחזור לערכת הנושא שהיא ברירת המחדל. לאחר שתעשה זאת, נסה להיכנס שוב. אם תצליח, פירוש הדבר שערכת הנושא שלך גרמה לבעיה.
אם אתה כבר משתמש בערכת הנושא שהיא ברירת המחדל כערכה הנוכחית שלך, עדיין תוכל לשנות את השם ולנסות להתחבר. אם אתה מצליח להיכנס אזי ערכת הנושא שהיא ברירת המחדל שלך עשויה להיות פגומה. הורד עותק חדש של ערכת הנושא המוגדרת כברירת מחדל מאוסף ערכות הנושא של וורדפרס והעלה אותה לאתר שלך.
מחק קובץ htaccess.
לפעמים קובץ htaccess. יכול להיפגם, מה שעשוי לגרום לשגיאות שרת פנימי או שגיאת רענון דף ההתחברות. כל שעליך לעשות הוא לגשת לאתר שלך באמצעות FTP. גבה את קובץ htaccess. במחשב שלך ולאחר מכן מחק אותו מתיקיית ה-root של האתר שלך. ייתכן שתרצה למחוק את הקובץ htaccess. בתיקייה wp-admin גם כן אם הוא קיים שם. נסה להיכנס שוב. אם תצליח, אזי שקובץ ה htaccess שלך מנע ממך להיכנס לוורדפרס. ברגע שאתה מחובר, פשוט גש אל הגדרות »קישורים קבועים (permalinks) ולחץ על שמור. פעולה זו תיצור קובץ htaccess. חדש.
עדכון כתובת האתר
במקרים מסוימים, הגדרת כתובת האתר עשויה לתקן את הבעיה. לשם כך, עליך להתחבר לאתר שלך באמצעות FTP ולערוך את הקובץ wp-config.php . כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתי שורות של קוד בקובץ wp-config.php שלך ואל תשכח להחליף את example.com עם כתובת האתר שלך. בנוסף, אם לאתר שלך יש www אל תשכח להוסיף זאת.
define('WP_HOME','http://example.com');
define('WP_SITEURL','http://example.com');
שמור שינויים. בעיית רענון עמוד ההתחברות אמורה להיפתר.