מאגרי מידע

כיצד לתקן את שגיאת "הסרגל הצידי מתחת לתוכן" בוורדפרס / "Sidebar Below Content Error" ?


בעיה נפוצה היא כאשר סרגל הצד מופיע מתחת לתוכן בעוד שהוא אמור להופיע לצד התוכן. בעיה זו נגרמת בעיקר על ידי ערכות נושא של וורדפרס.
לפעמים, כאשר מוסיפים קטעי קוד לאתר, עלולים לשכוח בטעות לסגור html div tag או להוסיף עוד div סגירה אשר עלול לקלקל את פריסת ערכת הנושא. סיבה נפוצה נוספת היא שימוש רוחב לא פרופורציונלי ב-CSS או אי ניקויfloat כראוי.



מעוניין שנחסוך עבורך זמן יקר
ונפתור עבורך את התקלה בצורה מקצועית?
קוד קופון הטבה בסך: 50 ש"ח FIX50


מדוע הסרגל הצידי שלי יורד מתחת לתוכן שלי?


הסיבה שהסרגל הצידי שלך יורד מתחת לתוכן שלך נובעת מכך שקיימת שגיאת HTML או CSS בערכת הנושא שלך.


כיצד אוכל למנוע מהסרגל הצידי שלי מלרדת מתחת לתוכן?


כנראה ישנו אלמנט div לא סגור בדף. זה יכול להיות גם אלמנט div סגור נוסף בדף אשר גורם לזה להראות כאילו סרגל הצד שלך נמצא מחוץ לאלמנט העטיפה. עלייך לפתור זאת בצורה מסודרת ובשלבים ולאחר בירור מספר נושאים:
האם זה משהו שהתחיל לקרות לאחרונה? האם זה קורה רק בפוסט או בדף מסוים? אם התשובה היא כן, עליך להסתכל על כל מה ששינית לאחרונה. האם הוספת תוסף? ביצעת שינויים הקשורים ל-HTML? האם התוכן הספציפי של הפוסט או הדף שלך מכיל בלוקים של <div> ? וודא שהם סגורים כהלכה.
אם אתה יוצר ערכת נושא מותאמת אישית, והבעיה הזו מופיעה אצלך, אז יכול להיות שמתקיימות מספר בעיות או חלק מהן.
יחס רוחב לא תקין. אם הרוחב הוא רק 960px, אז עליך לשמור על הדברים בפרופורציות. לדוגמא, רוחב תוכן 600px, ורוחב הסרגל הצידי יהיה 300px עם רווח של 60px ביניהם. הבעיה השנייה עשויה להיות מאפיין float. עלייך לוודא שאתה מוסיף float:left ו float:right לאלמנטים המתאימים. אם לא תעשה זאת, אז זה לא יעבוד.




נכתב ע"י: אחסון וורדפרס - אחסון אתרים | תאריך: 6/4/2019
צפיות: 1578

חזרה לדף קודם