מאגרי מידע

כיצד לתקן את "שגיאה 404" מפוסט של וורדפרס / "404 Error" ?


הסימפטומים של שגיאה זו הם שכאשר משתמש מבקר בפוסט בודד באתר שלו הוא מקבל הודעת שגיאה עמוד 404 - לא נמצא, אך תוכל לגלוש בכל החלקים האחרים באתר, כולל אזור מנהל המערכת. הסיבה הנפוצה ביותר לבעיה זו היא הגדרות הקישורים הקבועים בוורדפרס. כדי לפתור בעיה זו, עליך להגדיר מחדש את הגדרות הקישורים הקבועים (permalinks) של ה-WordPress או לעדכן באופן ידני את כללי הכתיבה מחדש (Rewrite).


כיצד לתקן את שגיאה 404 מפוסט של וורדפרס / Wordpress 404 Error



מעוניין שנחסוך עבורך זמן יקר
ונפתור עבורך את התקלה בצורה מקצועית?
קוד קופון הטבה בסך: 50 ש"ח FIX50


וורדפרס הוא CMS מתקדם מאוד. לפעמים שינוי קל בקוד עשוי להפוך את האתר שלך לבלתי נגיש. בדרך כלל בתרחיש זה מנהל האתר יכול לגשת לאזור מנהל המערכת בוורדפרס, לדף הראשי של האתר, אך בעת גישה לפוסטים בודדים תוצגנה שגיאות 404 לא נמצא. לרוב, הפוסטים עדיין קיימים ובטוחים לחלוטין בממשק הניהול. התופעה מתרחשת בדרך כלל אם קובץ ה-htaccess. נמחק או משהו השתבש עם כללי השכתוב (Rewrite). מה שעליך לעשות הוא לתקן את הגדרות הקישורים הקבועים (permalinks) שלך.
עבור אל הגדרות »קישורים קבועים ופשוט לחץ על 'שמור שינויים'. פעולה זו תעדכן את הגדרות הקישורים הקבועים שלך ואת כללי השכתוב מחדש. ברוב המקרים פתרון זה מתקן את הודעת השגיאה 404 בפוסטים של וורדפרס. עם זאת, אם זה לא עובד עבורך, אז כנראה שאתה צריך לעדכן את קובץ ה-htaccess. באופן ידני.
התחבר לשרת שלך באמצעות FTP ושנה את קובץ ה-htaccess. אשר ממוקם באותו מיקום שבו תיקיות כמו / wp-content / wp- includes ממוקמות. הדבר הפשוט ביותר הוא להפוך את הקובץ לניתן לכתיבה באופן זמני על ידי שינוי ההרשאות ל-666. לאחר מכן חזור על הפתרון המקורי. אל תשכח לשנות את ההרשאות בחזרה ל-660. תוכל גם להוסיף קוד זה באופן ידני בקובץ ה-htaccess.:

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
# END WordPress

תיקון עבור שרתים מקומיים


לעתים קרובות מעצבים ומפתחים מתקינים את הוורדפרס על המחשבים שלהם באמצעות שרת מקומי למטרות בדיקה. אם אתה רוצה להשתמש בקישורים קבועים, אז עליך לאפשר את rewrite_module בתצורת Apache של ה-MAMP , WAMP או XXAMP שלך.




נכתב ע"י: אחסון וורדפרס - אחסון אתרים | תאריך: 6/4/2019
צפיות: 5096

חזרה לדף קודם