שגיאה זו מציגה בדרך כלל מסך לבן רגיל ללא הודעת שגיאה, זה מה שגורם לבלבול מכיוון שאין לך מושג היכן לחפש ומה לתקן. בנוסף, אתה תינעל מחוץ לממשק ניהול ה-WordPress.
מכיוון שאין פלט שגיאה ברוב המקרים, קשה לאתר את מהות הבעיה. הדבר הגרוע ביותר ב-white screen of death הוא שלפעמים זה ישפיע רק על חלק מסוים של האתר שלך. לדוגמא, עשויים לראות את מסך המוות הלבן רק באזור מנהל המערכת שלך בוורדפרס בעוד כל השאר יעבוד בצורה תקינה.
הערה: לפני שתבצע שינויים באתר שלך, וודא שיש לך גיבוי.
מדוע אתה מקבל שגיאה זו?
מעוניין שנחסוך עבורך זמן יקר
ונפתור עבורך את התקלה בצורה מקצועית?
קוד קופון הטבה בסך: 50 ש"ח FIX50
ברוב המקרים, כאשר אתה רואה white screen of death, זה אומר שניצלת את מגבלת הזיכרון והדבר עשוי להיגרם על ידי שימוש בתוסף שאינו פועל כראוי. ייתכן גם שזה נגרם על ידי שימוש בערכת נושא המקודדת בצורה גרועה. זה גם עשוי להצביע על בעיה בשרת האחסון שלך. מכיוון שהבעיה עשויה להיגרם על ידי מספר רב של גורמים, איתור ופתרון הבעיה עשוי להיות ממושך.
האם הבעיה מתרחשת באתרים האחרים שלך?
אם יש לך מספר אתרים המאוחסנים על אותו שרת, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לוודא האם white screen of death מתרחש בכולם או רק בדומיין הספציפי הזה. אם הבעיה היא בכל האתרים שלך, אז זו אינדיקציה חזקה לכך שהבעיה היא אצל חברת האחסון שלך או בשרת הפרטי שלך. עם זאת, אם הבעיה היא רק עם אחד האתרים שלך, אז זו עשויה להיות בעיה עם תוסף או ערכת נושא שאתה מפעיל. אם הבעיה מתרחשת רק עם פוסט אחד או עמוד יחיד, אז זאת בהחלט בעיה עם האתר הספציפי שלך.
הגדלת מגבלת הזיכרון
בדרך כלל בעיה זו מתרחשת בגלל שהזיכרון שלך מנוצל.
עליך להגדיל את מגבלת הזיכרון על-ידי ביצוע השלבים הבאים:
1. צור קובץ טקסט ריק בשם user.ini .
2. הדבק את הקוד הבא: memory_limit = 256M.
3. שמור את הקובץ.
4. העלה אותו אל תיקיית הוורדפרס הראשית באמצעות FTP Client.
אם הגדלת מגבלת הזיכרון תיקנה את הבעיה עבורך, פתרת את הבעיה באופן זמני בלבד.
אתה עדיין צריך למצוא את הסיבה לצריכת זיכרון מופרזת העולה על מגבלת הזיכרון שלך.
לרוב, הדבר נובע מתוסף המקודד בצורה גרועה או אפילו מערכת הנושא עליה מבוסס האתר.
השבתת כל התוספים
לרוב, הבעיה היא עם תוסף ספציפי או עם ערכת הנושא. יש לבצע השבתה של כל התוספים ולראות אם הבעיה ממשיכה. ניתן לבטל את כל התוספים ע"י כניסה ל-FTP או באמצעות מנהל הקבצים ב-cPanel - יש צורך לגשת לתיקייה wp-content ולשנות את שם התיקייה של plugins ל-plugins_old לדוגמא, לאחר מכן יש לנסות לגשת לאתר ולראות אם הבעיה הסתדרה.
במידה והבעיה הסתדרה יש להחזיר את תיקיית ה plugins לשמה המקורי ולהתחיל לשנות את שם התיקייה לכל תוסף בנפרד עד למציאת התוסף הבעייתי.