צור קשר צור קשר   support@livedns.co.il  |  03-9700600  | 
אודות
הספק המושלם לפתרונות ענן ואחסון אתרים
www.
מאגרי מידע מאגרי מידע
קו הפרדה

אינני מצליח לצפות באתר


במידה ומתקבלת ההודעה
"There is no DNS entry for http://www.yourdomain.com"
ישנם מספר הסברים אפשריים :

1. נסו להתחבר לFTP על ידי שימוש ב IP שקיבלתם באימייל פתיחת החשבון ,במידה והצלחת, כתובת האתר שלך לא פעילה או שעדיין לא הופצה בצורה מלאה. לאתר חדש, ייתכן וייקח עד שבוע להיות מופץ ברחבי האינטרנט . במידה ואתרכם היה פעיל ונגיש,ייתכן שקיימת בעיה
מינהלתית\אדמנסטרטיבית ועליכם לבדוק זאת עם הגופים הרלווניטיים לכם וביניהם חברת האירוח הקודמת שלהם וחברת הגלישה.

2. במידה והנכם מצליחים להתחבר ל-FTP בעזרת הכתובת הרגילה של ה- FTP HOST NAME שלכם, ועברו יותר 72
שעות מאז ששם האתר שלכם הופץ  ברשת בצעו את הבא:
א. נקו את "זיכרון המטמון" שלכם (Cache),ונסו שוב.

במידה והנכם משתמשים בדפדפן של חברת נטסקייפ (Netscape Comunicator), ראשית
גשו ל- Edit שם בחרו ב- Preferences, שם בחרו ופיתחו ב- Advanced , ו שם הקישו
על- Cache. הקישו על הכפתור "Clear Memory Cache Now", ועל הכפתור
"Clear Disk Cache Now", הקישו OK ואז ליחצו על מקש ה- Reload.

במידה והנכם משתמשים בדפדפן של חברת מיקרוסופט (Internet Explorer),
בחרו ב"כלים" (Tools), שם בחרו ב "אפשרויות אינטרנט" (Internet Options)
בחרו בלשונית "כללי", ושם מחקו את ה- Temporary Internet Files על ידי
הקשה על מקש "מחיקת קבצים", ההסטוריה על ידי הקשה על "מחיקת הסטוריה
(Clear History).

ב. במידה וידוע לכם כי משתמשים אחרים מצליחים להכנס לאתרכם אך אתם לא (גם אחרי ניקוי "זכרון המטמון" (Cache),
צרו קשר עם ספק האינטרנט שלכם. ייתכן שכתובת אתרכם לא עודכנה בחברת הגלישה הספציפית הזו.

במידה ותקבלו את ההודעה הבאה:
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
ייתכן כי לא העלתם אף קובץ ראשי לאתרכם או שהעלתם אותו לתיקיה הלא נכונה.
העלו קובץ אינדקס לתיקיית ה- HTDOCS ונסו שנית.

ג. במידה ולאחר כל הצעדים עד כה, עדיין איכם מצליחים להכנס לאתרכם, אנא כיתבו לתמיכה הטכנית של: LIVEDNS לשם קבלת עזרה. אנא דאגו לפרט את כל הצעדים שננקטו על ידיכם עד לשלב זה




נכתב ע"י: LiveDns Ltd - אחסון אתרים  אחסון אתרים | תאריך: 5/22/2007
צפיות: 5795

חזרה לדף קודם