הזמן שלך יקר,
השאר פרטים ונחזור אלייך
שירותי מחשוב לעסק
מגוון רחב של פתרונות שירות, תמיכה, הקמה, ותחזוקת מחשבים ותשתיות למשרדים ועסקים.
מחלקת שירותי ה IT של LiveDNS מספקת מבחר רחב של פתרונות בתחום המחשוב לארגונים עסקיים. כחלק ממערך השירותים, אנו מציעים אפיון, הקמה, שדרוג, ייעוץ, תמיכה ותחזוקה של כל תשתיות המחשוב והתקשורת הקיימים בארגונים ובחברות. צוות הטכנאים שלנו זמין למתן מענה איכותי בנושאי חומרה ותוכנה הן באמצעות תקשורת מרוחקת והן על ידי הגעה פיזית לאתר הלקוח, והכל ביעילות, באדיבות ובמסגרת חבילות שירות משתלמות במיוחד.
שירותי מחשוב
האם הארגון שלי זקוק לשירותי הלפדסק מחברה מקצועית?

התשובה לכך פשוטה - כן!

להלן רשימת היתרונות של גיבוי בענן על פני גיבוי מסורתי המבוסס כונן קשיח/קלטות/דיסק און קי או כל פתרון מיושן ולא מומלץ אחר:

סל פתרונות כולל
תחזוקת מחשבים
שירותי הלפדסק
תמיכה טלפונית
הגעת טכנאי שטח
שירותי אבטחת מידע
ציוד היקפי
שירותי ייעוץ ואפיון
אבטחת מידע
מבדקי חדירות לרשת
התאוששות מהירה מכופר
אנטי וירוס
פתרונות EDR
הטמעה ותחזוקת פיירוולים
עדכוני אבטחה כוללים
פעולות Pro-Active
המשכיות עיסקית
זמינות ומענה מהיר לכל פניה
טכנאי שטח בזמינות גבוהה
אספקת ציוד חדש במהירות
שחזור נתונים מהיר מרחוק
סריקה מהירה ואיתור תקלות
איפוס סיסמאות ומערכות לפי צורך
ביצוע מיגרציות לענן
חיסכון בעלויות
ללא צורך באיש סיסטם מקומי
חיסכון בעלויות הגיבוי
ניהול Office 365 ללא עלות נוספת
על בסיס כמות עובדים
חיסכון ברכישת ציוד מחשוב
אבטחת סייבר במחירים מעולים
תמחור משתלם בכל המסלולים
והמחירים? ללא תחרות

3 מסלולים שונים של שירותי מחשוב לעסק שניתנים כולם במקצועיות ויחס אישי.

גמישות חודשית, שנתית, דו שנתית, תלת שנתית - ככל שמתחייבים לתקופת זמן ארוכה יותר כך ההנחה גדולה יותר.

חודשי
שנתי
דו-שנתי
תלת-שנתי
כל המחירים הנקובים לפני מע"מ התחייבות בהתאם לתקופת ההזמנה מותנה בידע בסיסי בהפעלת מחשב הרצת אנטי וירוס בכפוף לרישיון מתאים
זקוק/ה לעזרה או מידע נוסף?

לא יודע/ת באיזו חבילת שירות לבחור ו/או מעוניין בחבילה מותאמת אישית? זקוק/ה לייעוץ וטיפים מעולים ממומחי המכירות שלנו?

פנו אלינו ונשמח להשיב באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה.
אנו זמינים לרשותכם ב: 03-9700600 | sales@livedns.co.il

למה הלקוחות בוחרים בנו?

אנו מספקים פתרון היקפי וכולל לכל צרכי המחשוב של העסק תחת קורת גג אחת ובמחירים מעולים.

למעלה מ 20 שנות ניסיון וצוות תמיכה מקצועי הם הבסיס לעשרות אלפי לקוחותינו המרוצים.

תקני אבטחת מידע
הפתרון שלנו מבוסס על אמזון - מערך של חוות שרתים עם תקני אבטחת מידע מחמירים ביותר.
תמיכה טכנית
צוות מיומן, אדיב ואיכותי עומד לרשותכם במערך הלפדסק ובמענה טלפוני למענה מהיר ויעיל.
ניטור שרתים 24/7
כל המערכות שלנו מנוטרות 24/7/365 ממספר מיקומים שונים בעולם כך שנדע על כל בעיה מיידית.
ממשק ניהול מתקדם
מערכת הגיבוי שלנו עושה שימוש בממשק ניהול מקצועי ומאובטח המוקצה לכל לקוח ומאפשר ניהול פשוט וקל.
מחירים מעולים
למרות האיכות הגבוהה של פתרון הגיבוי שלנו, הצלחנו להגיע לתמחור נמוך מאוד ולמחירים מעולים.
זמינות גבוהה
תצורת המערכות שלנו מספקת זמינות של למעלה מ 99.9% מהם נהנים לקוחותינו על בסיס קבוע.
רשם מוסמך
לייבדיאנאס הינה הרשם המוסמך הגדול בישראל מטעם איגוד האינטרנט ומחויבת לסטנדרטים גבוהים.
ניסיון עתיר שנים
למעלה מ 20 שנות ניסיון בפתרונות גיבוי לאלפי ארגונים ועשרות אלפי תחנות מחשב הם השקט הנפשי שלך.
מה השירות שיקבל הארגון שלך
בשרות פתרונות מחשוב למשרד ולעסק?

LiveDNS מספקת פתרון כולל לכל שירותי המחשוב בעסק שלך.

לחברה ניסיון עתיר שנים בתחום המחשוב לעסקים ובמסגרתו היא הקימה ומתחזקת מאות רבות של תשתיות מחשוב למשרדים ועסקים בכל רחבי המדינה. במסגרת פעילות מחלקת שירותי המחשוב בחברה, אנו מציעים שירותי תמיכה למחשבים בארגונים במגוון חבילות, החל מקריאת שירות בודדת, דרך בנק שעות ועד למסלולים גמישים שונים המותאמים לצרכי הלקוח על פי מספר תחנות המחשוב הפועלות בארגון.


כיצד מתבצעת התמיכה הטכנית למחשבים במשרד?


התמיכה הטכנית למערכות המחשוב בארגון מופעלת על פי רוב בשתי תצורות שונות או באמצעות שילוב שתיהן גם יחד. התצורה הראשונה: תמיכה באמצעות השתלטות מרחוק – בשיטה זו, טכנאי המחשבים משתלט מרחוק על ציוד הקצה בארגון, בין אם האמור במחשב, שרת, Firewall, או כל ציוד קצה אחר הניתן להתחברות מרחוק, מבצע אבחון מהיר של התקלה ומביא אותה לידי פתרון טכני מקצועי עד לשביעות רצון הלקוח.

התצורה השניה: תמיכה באמצעות הגעה פיזית לאתר הלקוח – בשיטה זו, טכנאי המחשבים/איש הרשתות והתקשורת מגיע פיזית למשרדי הלקוח, שם הוא מקבל סקירה קצרה אודות התקלה או הצורך של הלקוח ופועל פיזית בצמוד לעובדי הארגון עד לפתרון כלל התקלות בבית הלקוח או עד להקמת תשתיות המחשוב והתקשורת החדשות/הנוספות הנדרשות בארגון.


מהן האפשרויות לקבלת השירות?

  • בנק שעות - באופציה זו, קיימת אפשרות לרכישת בנק שעות של מומחה מחשבים, החל מ 5 שעות אותן ניתן לנצל במשך שנה שלמה. במסגרת בנק שעות ניתן לקבל תמיכה טלפונית, תמיכת הלפדסק וכן הגעת טכנאי פיזי לבית העסק, הכל על פי אופי הבעיה/התקלה בה נתקל הלקוח.
  • ריטיינר חודשי - באופציה זו, הלקוח מזמין שירותי תמיכה על בסיס חודשי על פי כמות המחשבים/תחנות העבודה בארגון. החל מ 5 תחנות עבודה ועד לעשרות תחנות עבודה. התמיכה נעשית באמצעות פתיחת קריאות שירות למערכת ההלפדסק או באמצעות הדרכות טלפוניות, לרבות התחברות מרחוק למחשבי הארגון וטיפול בכל הנושאים הדורשים טיפול, לרבות עדכוני מערכות הפעלה, תמיכה באופיס 365, ניקוי וירוסים וכיוצ"ב.
  • ריטיינר חודשי מלא - אופציה זו כוללת את כל אשר מאופיין בריטיינר החודשי, לרבות הגעת טכנאי פיזי לבית העסק על פי כמות הפעמים המוגדרת בחבילה המוזמנת. החבילה כוללת אף תמיכה במדפסות רשת ובשרת הארגוני ומהווה למעשה פתרון שירות ותמיכה מקיף לכל צרכי המחשוב בארגון.
תמיכת מחשוב לעסקים
שאלות נפוצות שריכזנו עבורכם

אנו עובדים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו ותמיד שמחים לסייע ולענות על כל שאלה.
ריכזנו עבורכם מספר שאלות נפוצות בתקווה שאלו יהיו לכם לעזר. אנא, אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

ל LiveDNS וותק ומוניטין מצוין בשוק כבר למעלה 20 שנים. אנו משרתים עשרות אלפי לקוחות באופן שוטף בהצלחה רבה ולשביעות רצון לקוחותינו. שירות תמיכה טכנית ותחזוקת מחשבים הוא אחד התחומים שאנו מתמחים בו ובמסגרת זאת אנו מתחזקים אלפי תחנות עבודה ושרתים עבור בתי עסק בישראל. נשמח לצרף אותך לקהל לקוחותינו המרוצים כך שגם את/ה תתחיל/י להנות משירותי הלפדסק לעסקים ברמה אחרת.

עדיין זקוקים למידע נוסף? פנו אלינו ונשמח להשיב באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה.
אנו זמינים לרשותכם ב: 03-9700600 | sales@livedns.co.il

לכל עסק קיימים צרכים שונים בהתאם לכמות המחשבים/שרתים שיש בארגון ובהתאם לניסיון העבר של הלקוח בצורך בתחזוקה שוטפת עבור עובדי המשרד. החבילה הפופולרית ביותר שלנו בתחום זה הינה ריטיינר מלא המשלב תמיכה מחשובית מרחוק לתחנות העבודה ותמיכת שטח אחת לחודש לצרכי יישור קו ופתרון תקלות המצריכות הגעת טכנאי בפועל. אנו נשמח להתאים עבורך את חבילת השירות המתאימה לך בהתאם לאופי המיוחד של הארגון שלך.

עדיין זקוקים למידע נוסף? פנו אלינו ונשמח להשיב באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה.
אנו זמינים לרשותכם ב: 03-9700600 | sales@livedns.co.il

כן. אנו מציעים את חבילות הגיבוי שלנו במסלולים שונים: חודשי, שנתי, דו-שנתי, תלת שנתי. ככל שההזמנה הינה ארוכת טווח יותר, כך המחיר מוזל יותר ולכן כדאי לבחור בחבילת שירות לטווח ארוך יותר. לתשומת ליבך – ההתחייבות הינה בהתאם למסלול אותו בחרת.

עדיין זקוקים למידע נוסף? פנו אלינו ונשמח להשיב באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה.
אנו זמינים לרשותכם ב: 03-9700600 | sales@livedns.co.il

כן, בהחלט. נוכל לספק לארגון שלך פתרון מחשובי מקצה לקצה - החל משירותי הלפדסק, דרך פתרונות אבטחת מידע וגיבויים שיספקו לך המשכיות עיסקית ועד לרכישת ציוד היקפי במחירים משתלמים במיוחד. את כלל השירותים אנו מספקים באדיבות ומקצועיות על ידי צוות מומחים בעלי ניסיון רב שנים.

עדיין זקוקים למידע נוסף? פנו אלינו ונשמח להשיב באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה.
אנו זמינים לרשותכם ב: 03-9700600 | sales@livedns.co.il

כל המחירים לפני מע"מ.
התקשרו עכשיו ואחד מנציגינו ישמח לענות לכל שאלותיכם 03-9700600.

03-9700600 support@livedns.co.il
אחסון אתרים קניית דומיין חנות וירטואלית שרת וירטואלי VPS אחסון אתרים אלי סאסי קידום אתרים Copyright © LiveDns Ltd
קבלו הצעה משתלםת
קבלו הצעה משתלםת